tisdag 26 juli 2016

Crazy Twilight ögon

Fick frågan om jag ville testa ett par linser i från den svenska onlineshoppen RoligaPrylar och det ville jag ju så klart :)  Fanns många fräcka alternativ men jag valde ut ett par som skiljer sej lite från mina andra linser då det kan vara kul med nåt nytt. Vill man synas så är detta verkligen en lins man ska använda för den är allt annat än diskret och ger en väldigt stor effekt, tycker nästan bilden där jag bara har en lins i ser lite obehaglig ut eftersom det är sådan enorm skillnad ;) inget jag kanske skulle ha till vardags men älskar ju att leka med såna här detaljer som ändrar mycket men på ett enkelt och snabbt sätt. Det är ettårs linser och dom är helt utan styrka så man kan alltså använda dom även om man inte skulle ha synfel, diametern är 14 mm. Sitter bra och det är väldigt lätt att se på dom vilken sida som är ut & in så man behöver inte vara rädd att man ska sätta dom på fel håll. Här hittar ni just dessa linser, men tyvärr verkar dom vara slutsålda just nu men ser ut som att dom ska komma in igen men finns även annat roligt på sidan och här hittar ni hela deras linssortiment http://www.roligaprylar.se/fargade-linser/

Och som alltid, var försiktig med ögonen även om linserna inte har styrka ska man alltid vara noga och kolla ögonen med en optiker när man använder linser. Känns det inte bra plocka ut dom





                                                        Crazy - Twilight








2 kommentarer:

  1. Åh så läckra linser :)
    Btw.. jag ÄLSKAR ditt hår... det är så vackert :)
    xx

    SvaraRadera