söndag 21 augusti 2016

Scrub Love

Nu har jag äntligen testat på kaffeskrubb :) Var lite tveksam till det först men wow vilken grej. Fick frågan om jag ville testa en kaffeskrubb i från Scrub Love och det ville jag ju gärna göra eftersom att jag aldrig tidigare testat någon kaffeskrubb. Den finns i tre olika sorter som alla tre är 100% naturliga & ekologiska och jag fick den som heter Coconut Affair, vilket passade mej väldigt bra för jag älskar kokos och den är speciellt bra om man är torr vilket jag är.
Så i går tog jag mej en varm dusch och skrubbade hela kroppen med ungefär en hand kaffeskrubb, kändes väldigt bra och lagom rivigt och det doftade helt underbart gott. Efter att jag sköljt av och torkat mej så kändes huden väldigt mjuk och återfuktad och doftade kokos med en liten hint av kaffe. Förutom Coconut Affair så finns det Original Lovin & Mint Temptation, är riktigt nyfiken på den med mint också men tror att den jag fick är den som passar min hud allra mest.
Här kan man hitta skrubbarna Scrub Love om man vill läsa mer om dom :)
Jag tycker att det var en super härlig skrubb och ser framemot att använda den igen.

*Produkten är utskickad i recensionssyfte*



                                                Scrub Love - Coconut Affair






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar